Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви має право повернути непотрібний товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Правила повернення товарів належної якості
Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісної упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам.
Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172, продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають.
Інші товари належної якості, що є на нашому сайті, а саме аксесуари, можуть бути повернуті або замінені.
Повернення або обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, збережено його товарний вид і споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливами, обмін або повернення не здійснюється.
Порядок обміну товару належної якості
Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.
У разі обміну товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок отримувача. У разі повернення коштів за товар належної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.
Як і коли я отримаю свої гроші?
Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення:
- Онлайн оплата на сайті (WayForPay) – на банківську картку;
- Переказ коштів на рахунок ФОП – на банківську картку;
- Післяплату при отриманні на відділенні транспортної компанії – на банківську картку;
Обмін товару чи повернення коштів проводиться протягом 1-2 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.
Увага: магазин не несе відповідальності за роботу банківської системи України, у разі затримок із перерахуванням коштів на Вашу банківську картку, звертайтесь до банку, який видав Вам цю картку.